5

Teasing.

Nämen titta, min drömlägenhet!

Den är till SALU, ligger på söder, har en klädkammare som med min livliga fantasi kan göras om till en väldigt liten walk in closet. Det är en trea, med öppen planlösning mellan kök, vardagsrum och matplats. Det är ett vackert nybygge inte alls långt från t-banan eller götgatan.
Jag vill bo här.

Men tyvärr så har ju jag och pojkvännen kanske inte varit tillsammans eller träffats så pass länge så att det är OK att vi flyttar ihop riktigt än. Jag tror t ex att min mamma skulle protestera mot att jag flyttar ihop med någon som mor och far inte ens har träffat. Sen skulle de givetvis protestera eftersom det betyder att jag inte kommmer flytta hem till Östergötland redan i morgon men det kommer de ju klaga på även om vi inte flyttar ihop på två år...

Så för att lösa problemet har jag bokat en visning för oss.
Vi ska kika på den på torsdag och kolla på varför den inte är såld än. Nåt fel måste det ju vara på den. Annars skulle den ju inte finnas kvar. Så då kommer det ju kännas som en stor börda lyfts från mina axlar. SKÖNT!

1 Elin:

Hehe, jo det var ju en bra lösning. Känns ju verkligen som om du kommer bli himla mycket mer osugen då..Men fin va den =) Jag kan se dig bo där! Sen vill jag ju helst att du och din pojkvän får för er att flytta till vackra västergötland istället, kanske vid en stad vid vänern...hm låt säga lidköping. Vattnet är faktiskt varmare i vänern än vättern vet du...Fantastiskt ställe att bo på =)

2 joko apa:

haha så söt du är. men det är faktiskt inte okej att flytta ihop med en man innan man presenterat honom för sin BÄSTA VÄN! grrrrrrrrrrrrr

3 joko igen:

fast den var ju fantastisk! kanske inte lika fin som min men ändå hihi.

4 anni:

Elin: Ja, jag vet. Men jag hoppas ju fortfarande. Men Lidköping.. Känns lite för långt bort tyvärr.

Joko: FÖRLÅT!! Men du ska ju träffa honom SNART! Längtar till 20:e mars. Puss!

5 Kristin:

Äsch! Vi började prata om att flytta ihop efter två veckor & gjorde det efter tre månader. Det har gått så bra så!



Kör hårt :)