0

Utmaningen - Dag 2

Ok, nu blev det kanske en evetuell liten försening på Dag 2.
Men vadå? Jag skyller allt på SJ. Och på att jag har världens sötaste lilla Brorson som jag MÅSTE gosa med hela dagarna när jag är hemma. Men nu är jag tillbaka i Sthlm igen så.. Let the blogging begin som vi brukar säga..

Dag 02 – Meningen bakom ditt bloggnamn

Hm. Mitt bloggnamn kommer faktiskt från den där gamla låten som var med i Saab-reklamen..
Release Me - Oh Laura..

Ni vet:
I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
Please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
Release me
Release me

I am the rain that's coming down on you
That you shielded yourself from with a roof
I am the fire burning desperately but you're controlling me
Release me
Release me

Och jo det var väl lite så det kändes när jag skapade bloggen.
Att min liv på något sätt höll mig tillbaka.
Man kan sammanfatta det med att det liv jag levde i Lidköping väl inte riktigt var my cup of tea =).