0

Utmaningen - Dag 1

Dag 01 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv.

Hm. Huruvida dessa fakta är intressanta eller inte är väl ganska subjektivt..
Men WHATEVER ASSÅ SHIT! SO ANNI STYLE! (Har läst för mycket Kissie på sistone tror jag).

Intressant fakta nr 1:
När jag gick i högstadiet älskade jag Spice Girls. Jag var Mel C. SPORTY SPICE!

Intressant fakta nr 2:
Jag har spelat fotboll i 11 år, från att jag gick i 1:an på lågstadiet till 3:an på gymnasiet.
(Har spelat på alla positioner utom målvakt, dock oftast vänster mittfältare).

Intressant fakta nr 3:
Jag har även tränat Karate, det höll i ungefär 1 år, tills jag träffade min första riktiga pojkvän och upptäckte att det var roligare att hänga med honom än att träna (Även då jag slutade med fotbollen, haha!).

Intressant fakta nr 4:
Jag ÄLSKAR att spela TV-spel, mest gillar jag klassiska Nintendo-spel, men även Metal Gear är en favvo.

Intressant fakta nr 5:
Min favoriträtt är och kommer alltid vara Flygande Jacob. Men sen tackar jag inte nej till en riktigt god köttbit med ungsrostade rotfrukter med en riktigt fet sås heller.

Intressant fakta nr 6:
Jag och min future husband har ett bröllopskonto där vi sparar pengar varje månad. (Och ja, jag är medveten om att han inte har friat ännu).

Intressant fakta nr 7:
Jag fyller år den 8:e Juli, vilket jag hatade när jag var liten. När jag fyllde är hade vi ju nämligen sommarlov och jag blev inte firad i skolan, och ingen kunde komma på mitt kalas för alla var på semester, vilket ledde till att jag aldrig hade något kalas (för klasskompisarna).

Intressant fakta nr 8:
När jag var liten ville jag bli bilmekaniker, helikopterpilot eller marinbiolog.

Intressant fakta nr 9:
Jag är besatt av Melodifestivalen och Eurovision Song Contest (Kom som en chock va?, haha!).

Intressant fakta nr 10:
Jag älskar att sjunga och skulle allra helst vilja vara med i Melodifestivalen själv. Tyvärr har jag inte riktigt talang nog för sånt.

Intressant fakta nr 11:
Jag har varit lite hemligt kär i Josh Hartnett ända sedan jag såg honom i Halloween - H20 1998, och blev förälskad på riktigt när jag såg honom i The Faculty (som jag nog sett ca 150 ggr).

Intressant fakta nr 12:
Jag bossar över 6 personer på jobbet. (I've got THE POWER!)

Intressant fakta nr 13:
När jag var yngre (typ gymnasiet) lärde jag och min kompis Sandra oss hela första halvan av filmen Scream utantill. Ja, vi lärde oss manuset som vi skrev ut från nätet då alltså. Utantill. (Och ja, vi spelade alltså alla roller själva).

Intressant fakta nr 14:
Jag älskar Glee och identifierar mig helt med Rachel. Känner att hon ÄR jag när jag var yngre. Synd bara att det inte fanns någon Glee Club på mitt högstadie.

Intressant fakta nr 15:
Jag har en femårsplan som inkluderar  när vi ska förlova oss, vart vi ska resa under perioden, när vi ska gifta oss, vart vi ska bo och när vi ska ha barn. (Är medveten om att det inte alltid blir som man tänkt sig men det skadar ju inte att ha en plan för det).

Nytagen bild:

SAKNAS, än så länge =)