3

Skoj skoj - Tack Tove

Och nu väntar jag på att klockan ska bli 18 och jag kan gå på spinning.. Men Åh! vad skoj man kan ha under tiden.

Du heter:
Annelie
Smeknamn:
Anni, Anne-Panne
Låt som när du är ledsen sörjer till?
The Climb med Miley Cyrus (I know!)
Beroende av:
Socker-kickar
Vad tror folk om dig?
Att folk tror att jag är mindre intelligent än vad jag är händer ibland. Det STÖR mig något enormt.
Stämmer det?
Nej, eftersom de tror jag är mindre intelligent än vad jag ÄR.
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon och mina kläder (och hur min kropp ser ut i mina kläder).
Hur imponerar man på dig?
Gillar roliga och smarta människor!
Brukar du skratta för dig själv?
Jopps, om jag gör något puckat, typ ställen in mjölken i glas-skåpet istället för kylen. Lättroad.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Tack, tack. Det var trevligt att bli ihågkommen =) Kram".
Var bor du?
I Enskede-dalen.
Trivs du där?
OH YES!
Har du haft sex idag:
Eh, jag är morgontrött! (Nej, alltså)
Hur svarar du i mobilen:
Det beror på vem det är.
Vem ringde du senast?:
En kund som hade en fakturafråga. Mycket spännande saker man får syssla med i semestertider.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att han inte fattade vad en kredit var.
Antal timmar sömn inatt:
Kanske 5 ungefär. Honeys första arbetsdag efter semestern idag så han hade svårt att somna...
Sov du ensam:
Nej, sov med min future husband.
Brukar du komma i tid:
Jag kommer för det mesta i tid. Ibland sent. Ibland tidigt.
Hur känner du dig nu:
Trött...
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart. Ja, jag är en tråkmåns. Men jag jobbar på det.
Vad tycker du om fötter:
Äckliga. BLÄ!
Vad saknar du:
En klänning att ha på bröllopet den 21:e.
Hade du en bra kväll igår:
Ja, var på bio med pojken och sen mös vi bara.
Favorit dryck på morgonen:
Oboy!
När brukar du oftast gå och lägga dig:
När jag jobbar försöker jag lägga mig runt elva-tiden.
Är du blyg?:
Sällan, men ibland så.
Sysslar du med någon idrott:
Jag springer ibland, går på  Spinning och på Aerobic ca en gång per vecka. Skulle vilja ta upp fotbollen igen.. Om jag orkar ta tag i det någon gång.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jo då!
Har du spytt offentligt:
Nope, aldrig faktist.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Gå på herrmiddag och kolla om de verkligen inte pratar om sånt som tjejer pratar om.
Är du nöjd med ditt liv:
Väldigt faktiskt.
Är du bortskämd:
Ja, lite grann. Av Mor & Far och Syster och Pojkvännen. Men inte så att jag blir en jobbig människa av det.
Vad gör du i morgon:
Jobbar och sen ska jag på dejt med min drömman.
Vad är det värsta du vet?:
När någon jag tycker om mår dåligt.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut, mina vänner är helt underbara!
Vad är det finaste du fått?:
Jag har fått så otroligt mycket fint av många människor. Dock senast knalliga rosa rosor och Super Mario Galaxy 2 av Future Husband.
En speciell dag du minns:
Oj, finns så många bra dagar: När jag och hilda upptäckte att virka inte var min talang, när jag o Soff var på Dansens hus och hon fick en speciell alla hjärtans-dag-present av mig, när jag och Joko var ute på en lite ö som vette mot Kärnkraftverket och badade och hade det skönt i Figge, när jag sa till min älskling att jag älskade honom första gången, när jag och min älskling var på Hotel Avalon i Gbg m.m. m.fl.
Du samlar på:
Böcker, jag måste fixa massa till mitt massiva bibliotek som jag ska ha i min massiva herrgård i framtiden.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Sofie, Joko, Hilda, Systern eller Älskling (om det inte är han jag är arg på).
När grät du senast:
När jag var osams med min future husband sist.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala av allt på lånet, och sen leva gött på alla pengar jag slipper lägga på lån varje månad.
Vill du gifta dig:
Ja, annars skulle jag ju inte kalla honom future husband.
Vill du ha barn:
Ja, två stycken hade jag tänkt mig. I framtiden.
Är du musikalisk?:
Lite grann, men inte överdrivet.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Kall oboy, eller Juice, eller vatten..
Bor dina föräldrar tillsammans:
Jopps. De har varit gifta i ungefär hundra år.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jo då.
Biter du på naglarna:
Ja. Äckligt är det.

Yej alla som orkade läsa detta! ;p

1 Hilda:

Jag orkade! Kanske mest för att jag har tråkigt på jobbet.

2 anni:

Jag visste väl att jag kunde lita på dig min sköna! =)

3 Tove:

varsågod my dear!