0

Regn, Regn, Regn

Usch vilket himla tråkigt höstväder det blev helt plötsligt.. =/

Skönt då att man har något skoj att se fram emot ikväll...
Honey och Jag ska nämligen på Koh Phangan och äta lite gott. Skulle ju gått i lördags men då kände sig min kära sambo inte helt frisk så vi fick flytta det. Och det är egentligen roligare att hitta på saker mitt i veckan tycker jag, på helgen är det ju skoj ändå, bara för att det är helg!


(bild från www.kohphangan.se)

Koh Phangan är i mitt tycke den bästa Thairestaurangen i Stockholm, mest för att det är så himla mysigt, och trevlig personal, och ibland har de monsunregn. Då släcker de ner och så har de regnljud och åskljus och grejer. Mycket avancerat. Men sen är maten helt underbar oxå så klart!

Det har blivit lite av mitt och Herr Adolfssons stället, eftersom vi hade vår andra dejt här..
När det började verka kärlek banne mig.