0

På dejt igår!

Igår hade ju jag och älskling en dejt.

Det var så pass så att jag bytte om till klänning (köpte en ny jättefin från Bik Bok) på jobbet och sminkade mig innan jag gick och träffade honom. Bytte till och med om till klackar! Man får inte sluta göra sig fin bara för att man vet att man ska vara tillsammans för evigt (fe mdma, hihi).  


Klänningen från Bikbok (bild från: bikbok.com)


Vi träffades vid medis, precis som när vi hade vår första dejt. Sen gick vi till Axela och åt mat (mittemot skrapan, tror jag har rätt namn men är inte hundra..). Det var grymt gott! Blev lite rosé till det oxå. Sen gick vi vidare till Och Himlen därtill och tog varsin drink. Det var vi och typ 10 turister där, för de hade precis öppnat. Men det var mysigt ändå!


Och Himlen Därtill högst upp i Skrapan. (bild från: google.com)

Efter det gick vi på bio och såg Trollkarlens lärling. Inte den bästa film jag sett, ibland visste man inte om de menade allvar eller skojade med skådespeleriet. Lite för tacky ibland om det var så att de inte skojade. Fast det tror jag inte de gjorde.. Men det konstigaste var att ALLA andra i Salongen skrattade HELA TIDEN. Och den var faktiskt inte så himla rolig. Och de skrattade även på helt fel ställen ibland. Jag tror vi var i en salong fylld med Psykfall... SCARY!


Se inte denna film. (bild från: google.com)

PS. Nicholas Cage SÖG i denna film.