1

Om Pirater

Sitter just nu och kollar på Cutthroat Island med Geena Davis.. Jag ÄLSKADE den här fimen när jag var liten kommer jag ihåg.. Hittills förstår jag inte riktigt varför...



Men det som är konstigast är att det är skitmånga dvärgar med när de är på "allmänna" platser.. och när jag tänker efter så är det ALLTID en massa dvärgar med i piratfilmer.. Var det så att det fanns många fler dvärgar på den tiden? Var det så att dvärgar ofta umgicks i samma kretsar som pirater? Och varför är alla flick-dvärgar prostituerade i piratfilmer? Var det så att flick-dvärgarna på den tiden var mycket lösaktigare?

Hm.. Såna här bra filmer väcker många tankar...
1 Hilda:

Jag tror att människor förr vågade erkänna att de allra helst knullade en liten damdvärg. Idag går alla män omkring med det begäret, men vågar inte erkänna det eftersom det inte är allmänt accepterat. Det måste vara KÄNSLOR inblandat.



Att det var så många dvärgar på den tiden var för att det fanns ett helt dvärgfolk. Sen kommer det ju så att de 'vanliga' männen fann sin rätta kåthet och tog över dvärgkvinnorna. Dvärgkvinnorna tyckte det var mkt mer upphetsande att ha sex och få stirra in i en navel än i ett ansikte (lets face it, some faces are DISGUSTING). Det här innebar att dvärgmännen inte fick ligga, medan dvärgkvinnorna inte gjorde mkt mer än det. De fick barn med sina 'vanliga' män (som var gifta med dem eller med ngn annan) och sakta men säkert dog dvärggenen bort. Ibland dyker en dvärg upp i familjen; det tyder på att ens släkt härstammar från detta folk. Så om du har släktingar som gillar att dra ner persiennerna och ha guldsmycken och yxor i närheten så är det troligt att du har dvärgablod i kroppen. Det skulle kunna förklara din popularitet bland männen; de känner av dvärgablodet omedvetet.