0

Och Mer Bokat

Någon mer än jag som såg Måns aka Mums i världens löjligaste frippa i gårdagens Aftonbladet?
Någon mer än jag som trots denna frippa kände sig manad att se Musikalen Romeo & Julia?
Någon mer än jag som faktiskt gick in på Ticnet och BOKADE biljetter till ca ett halvår framåt i tiden?
No, I didn't think so.

Men den 13:e januari ska i alla fall jag & Hilda gå och se Mums och den där tjejen som vann Jakten på Julia (program som ingen tittade på som gick på SVT) i den spillans nya musikalen Romeo & Julia. YEJ!


(bild från: www.3sagas.se)

Nej men alltså allvarligt. Jag ÄR faktiskt exalterad.
Spelas alldeles för få musikaler i Sverige, och de är alltid så LÖJLIGT dyra! De kostar uppåt 700 kr per biljett. Det är mer än musikalerna i LONDON, och där har de ju riktigt talangfulla musikalartister i ALLA roller!
Så då är det ju skönt att kunna använda att man måste se Mums i hans otroligt löjliga frippa som en ursäkt för att lägga 700 kr på en svensk musikal. Hurra!