3

Mycket att se fram emot!

Jag har många sköna grejer att se fram emot redan denna vecka och sen lite andra trevliga saker oxå:

* Mini-kräftskiva hemma ikväll (med bara min honey men mums!)

* I morgon ska jag hem till Hilda på Stick/Virk/Skvallra/Titta på Tv-kväll.

* På fredag firar jag och honey 10 månader (STORT jag VET, haha!) och då ska vi ut och äta massa god mat på Grill. Jag ska nog t o m lyxa till det med både förrätt, huvudrätt OCH efterrätt.

* På lördag ska jag gå på Sonisphere och kolla på världens bästa MAIDEN!

* På måndag kommer Sofie hem efter sina 7 år långa semesterveckor och då ska vi ta en aw och prata om allt som hänt!

* Den 28:e augusti har vi infyttningsfest för alla våra underbara vänner (läser du min blogg så betyder det att du säkerligen är en av mina vänner och då är du bjuden!)

* Den 3-5 September åker vi på kick-off med jobbet. Och den här gången ska vi ha med PASS!! Ja, vi ska alltså åka UTOMLANDS vilket är väldigt stort! Ingen vet vart vi ska än. Spännande eller läskigt?

* Den 1-3 Oktober åker jag och honey tillbaka till Hotel Avalon i Gbg för en förhoppningsvis lika underbar romantisk weekend som vi hade i mars. Denna gång åker vi för att vi firar 1 år (från vår första dejt) den 6:e oktober.

Ja, och sen är det ju inte långt till Julafton heller.

Ps. Just det. The Wedding is Off så problemet med Filippa K har löst sig av sig själv. Är nog inte så glad för det ändå.

1 Elin:

Glöm inte Lidköping 17 september också =)

2 Anonym:

Hmm, då måste det vara ett icke EU-land. För där behöver man inte ha pass. Eller är det bara i norden man inte behöver ha det?

3 anni:

Jag tror det är inom Norden som man inte behöver pass. Tror inte de skulle skeppa iväg oss så långt som utanför eu faktiskt.. =)