0

Kräftskiva

ÅH, så härligt vi hade det! Mums.

Men jag börjar tvivla lite på mitt och honeys förhållande efter att han förklarat att han mest gillar kräftor för själva grejen och alla tillbehör och inte själva smaken!! THE HORROR, the horror! Och han kan typ bara är halva stjärten (för den andra delen har nuddat det där bruna som är innuti kräftan) och halva klon (mest för att han inte har tekniken för att få ut hela klon) och INGET annat.

Jag måste fundera på hur vi ska gå vidare efter detta nederlag. Men vi får försöka kämpa oss igenom dessa prövningar.


Fina kräftor och grejs.


Man äter kräfta.

Skulle ju ha fotat när vi precis hade lagt upp kräftorna, men nu kom jag inte på att jag borde fota härligheten förrän jag hade ätit kräftor så det sprutade genom öronen på mig. (Det borde jag iof oxå tagit kort på).

Sen fortsatte vi kvällen med att klara Bowser-slottet i 3:e Galaxen i Super Mario Galaxy 2.
Romaniken is on fire i vårt hem!