1

Kamera!

Jag har köpt en digital systemkamera!!!

En jätte-jättefin Nikon D60.


En sådan här kamera har jag nu. (Bild från: google.com)

Den är svart och tung och ligger bra i handen och låter som en riktig kamera när man knäpper bilder med den. Nu ska jag bara friska upp mitt minne med alla tekniker oxå. Sitter hemma och läser igenom min gamla fotobok från gymnasiet och får värsta aha-upplevelserna. Men jag måste ha ett till objektiv oxå. Ett 55-200 mm, så att jag kan mixtra lite mer med skärpedjupet och ta bättre porträtt. Fast jag gillar ju naturbilder oxå, så jag vill inte sälja det objektivet jag har nu heller.. ett 18-55 mm. Åh, vad bra jag ska bli nu! YEJ! ;p

1 Wirre:

Åh du skulle fått köpa min kamera istället av samma modell, har typ inte använt den alls & funderar på göra mig av med den men det är en väldigt fin kameramodell måste jag erkänna ;)