0

Jag = Golfare

Eh.. ja, eller.. ungefär.

I går drog nämligen min käre pojkvän med mig ut till Golfcenter Danderyd och tvingade mig att börja slå lite på Driving Range:en.. elller hur man nu uttrycker det hela...


Här uppe stod vi inte.. men under.. 
(bild från: http://www.golfcenterdanderyd.se/)

Så nu vet jag att inte heller Golf är min talang. Attsingen! Jag som verkligen hade hoppats på det. Och tydligen är jag i vilket fall för gammal för att börja nu och bli lika bra som Annika Sörenstam blev jag informerad om på jobbet idag. TÖNTIG sport detta.

MEN, det var faktiskt jäkligt kul, och när jag väl fick till ett slag så blev jag väldigt nöjd och det gick ju faktiskt bättre och bättre...

Min käre pojkvän vill att jag eventuellt ska ta grönt kort nästa säsong så att vi kan dra ut och spela tillsammans men jag vet inte.. i så fall skulle jag nog vilja ta grönt kort tillsammans med någon annan..
Någon som känner sig manad?
Joko? =)