1

Ute med heta Flickor

Igår var det väl egentligen meningen att jag skulle stanna hemma och mysa med Hilda och Joko och kolla på Idol. Kanske eventuellt sippa lite vin och kolla på skräckfilm. Inte Mirrors dock, för den är Hilda rädd för.

Men istället blev det sånt och lite till.
Joko kom till mig efter att jag kommit hem från jobbet. Därefter trillade fröken Reimhult in och vi stegade iväg till Globen Thai för att köpa lite mat. Därefter blev det massa snack och idol. Efter idol började jag och Joko göra oss klara för att åka till Soff (där Elin och Soff väntade) och parta vidare innan utgång. Hilda har operat ögonen så hon ska slippa sina fina gladögon och ville inte gå ut. Och det förlät vi henne för.

Sen till slut kom vi till Elin och Soff och därifrån blev det Utecompagniet och senare även Solidaritet. Där vi även träffade Angelica. Fina flickor. Grym kväll.



Joko och Soff poserar. Snyggt.


Elin är grymt het.


Vi försöker få plats alla på en bild. Går sådär bra.


Jag och Soff sjunger och tar kort samtidigt. Då blir man snygg.


Joko och jag tog "hopp-kort" i Soffs kök. Ibland är man bra kreativ.


Elin sminkar Soff. RÖDA läppar.


Angelica och Soff.


Ännu ett försök att få plats alla på en bild. OM möjligt mer misslyckad.

1 Hilda:

You look absolutely georgeous girls!