1

Porr är väldigt osexigt


Kollar på Fråga Olle dokumentären... Ja du. Det handlar om porr. Inspelning av svensk porr. Det är väldigt osexigt med porrfilmsinspelningar kan jag informera om. Och de fejkar sprutet med tapetklister. Känns det fräscht? Tjejer med tapetklister i hela ansiktet? Är det bra att få i munnen. Kan ju slinka ner en droppe eller två. Kan man verkligen äta tapetklister..?

1 Hilda:

Det är nog inte bra. Jag tror man kan bli hård i magen och det är aldrig kul. Sen vill man nog inte ha tapetklister i håret heller. Inte sperma heller.



Man ska nog sluta ha sex överhuvudtaget. Det känns läskigt att hålla på med aktiviteter som innefattar klister och varm kletig sperma. Även om den kan smaka helt okej med lite ananasjuice. Men inte sparris. Har jag hört.



Men det jag SKULLE skriva var inte det ovanstående utan att jag såg Olle igår. Live. Och jag kom inte på att det var han förrän jag såg det du skrivit. Han gick över gatan. Det såg ut precis som om en helt vanlig man gjorde det. Inte alls som en KÄNDIS.