2

IDOL 2009

Nu sitter jag framför idol. Synd att jag missade alla grabbar igår.. men det var ju KÖR!

Men nu är det tjejernas tur att visa vad de går för..
..än så länge är det bara Sabina som kört.. och VARFÖR valde hon världens tristaste låt?
Hon kommer ju inte gå vidare.. trist, för hon är bra. Men där ser man hur stor roll låten spelar.

By the way så var jag ute och sprang förut. Jag kan typ inte stå nu. Tror jag har ätit för lite idag.
Blev inte så mycket mat på lunchen idag. Det blir lätt så på kundluncher, eftersom man ska PRATA så mycket hela tiden. Men det var en mycket trevlig kundlunch i alla fall =).

Nu är det Moas tur!
Oj då. Vad är det där för låt? Nu så! Nu kom hon igång. Hon är grymt cool.

Clara, hon är ju.. ..söt.
Nja, inget hurra.

Mariette... Hon är väl bra.. men jag gillar henne inte.

ERIKA. Hon är KUNG!


Jag hoppas att Erika och Moa går vidare...!

1 Malin:

Meh, gillaru inte Mariette? De gör jag :D Hon e lite Alanis, cool! Håller med om Erika, hon eller Erik ska vinna! Lätt! Eller kanske båda...



Kram!

2 Mia:

Mm, håller med om att man bara ska prata prata prata och inte hinner äta. :-/

Jag gillar Mariette men inte låten. Erika och Clara var sperbra.