1

S-j-u-k

Idag är jag hemma från jobbet.. de sker inte ofta.. väldigt sällan faktiskt.

Men nu har jag feber. På riktigt. Feber. Och hostar lungorna ur mig. Inte trevligt.

Det bästa vore ju om man kunde städa köket och plockan in kläder och städa i gardroben nu när man ändå är hemma och är sjuk. Men det gör man inte. För man orkar inte göra nåt annat än att ligga i sängen och ha ont i huvudet och vara lite svettig och sova. Eller kolla på film. Och det har jag gjort.

Kollade på Slumdog Millionaire.. Och den var bra. Men, jag gillade inte riktigt allt. Jag tyckte brorsan var weird. Först snäll. Sen lite störd. Sen helt psycho. Och sen hitman. Och sen snäll döende i ett badkar som han först fyllt med pengar.. eh. Nej, jag fattade inte det.

En annan sak som jag inte fattade.. Var dansen under eftertexten... WHAT? Det var inga låtar i själva filmen, och vad handlade dansen om? Var det "Hurra, vi fick varandra till slut" eller "Hurra, nu är filmen slut".


Denna var det att jag inte förstod... K-O-N-S-T-I-G-T.

Det tragiska är att vi nog aldrig får veta.
1 Elin:

Krya på dig!



Snart smäller det! Roligt! Ses ju nästa helg ju..Vi kan väl höras om det nästa vecka...



Kram kram