0

GLEE

Ikväll är det premiär för Glee, en ny serie, på fyran...
Ska blir riktigt skoj faktiskt, tror det är något som jag kan tänkas gilla...
Töntiga musikalmänniskor vs coola cheerleaders i High School-miljö. Kommer bli många spännande Battles, och ev lite Lööööv oxå skulle jag tro... har lite High School Musical vibbar kännas det som, lite inspirerat av det kanske? kanske var det någon som insåg att även vi "lite äldre" (dock inte jag, jag fick inte handla på systemet för jag inte hade leg med mig i förrgår) oxå gillade High School Musical.
 
I alla fall, som skräddarsytt för mig alltså.



THE CAST

Ps. Jag ville verkligen se High School Musical på Göta Lejon, men jag kan inte med när det är Kevin Borg som spelar Troy.. KEVIN BORG!? Och nu ska de sätta upp Grease oxå.. och då tänkte jag se den oxå.. men vem är det som spelar Sandy? Jo Marie "my worse enemy" Serneholt. (även om jag inte är kär i Måns längre (har hittat annat Mums) så kan jag fortfarande inte med Marie, hon är så klämkäck och känns bara så.. hm.. jag vet inte.. falsk på nåt sätt. Nu känner jag ju inte människan, men jag litar på min instinkt).

Nu ska jag åka till Sumpan och träna!