0

Hata Comhem!

Igår.. satt jag och kollade på tv. Och sen tänkte jag att jag skulle diska och fixa lite.

Och sen återvände jag till tvn efter ett tag, för att kolla på det ENDA programmet som jag följer slaviskt på tv; Navy CIS. Men vad ser jag då på tv? INGENTING. Bilden är helt svart! Så jag går ut på it och försöker gå in på comhems hemsida för att se vad som sker. Vad händer då? INGENTING. Hela sidan ligger nere. Försöker istället ringa till Comhems kundtjänst. Ja, gissa. INGET händer, det går inte att komma fram. Pratar med mina kära vänner. Deras funkar inte heller. 

Ingenting funkade, inga svar fick man nån stans.. Jag är bitter. Och dessutom funkar mitt trådlösa it fortfarande inte. Och han från Comhem som skulle ringa upp mig när han pratat med sina kollegor om vad som kunde vara fel... han har inte ringt upp mig. Dumma Comhem.

BLÄ!