1

Måste bara...

..få berätta en sak innan jag börjar redogöra för allt det viktiga som hänt på sista tiden som gjort att jag faktiskt inte ens har haft tid att uppdatera bloggen.. (resten kommer i em).

MEN, i alla fall. Igår var MTV 2009 Movie Awards. Och gissa vilken film som vann mest? Jo, TWILIGHT. Så då drar jag slutsatsen att det måste vara fler än jag och några till fjortisar som gillar filmen. Bland annat har t ex Elisabeth Taylor twittrat om att hon älskar den filmen!

TWILIGHT vann:

Best Movie
Best Female Performance - Kirsten Stewart (Bella)
Breakthrough Performance Male - Robert Pattinson (Edward)
Best Fight - Robert Pattinson & Cam Gigandet (James)
Best Kiss - Robert Pattinson & Kirsten Stewart


Så här fin var Robert när han tog emot sitt pris.. hihi.

Förresten håller jag på att läsa igenom hela serien en gång till och den är faktiskt ännu bättre denna gång! Jag har precis läst ut New Moon och den var sjukt mycket bättre andra gången. Jag gillade nästan inte den alls första gången jag läste den.. Eller jo alltså, den är ju GRYMT bra, men då tyckte jag inte att den var lika bra som Twilight. Och om nån mot förmodan inte läst dessa böcker, gör det. 
 
1 Tove:

jag tycker vår pojkvän sköter sig bra. lite för lite hångel med oss bara. mutter

ja fika fika fika. got dammit. snart måste det skeeee. förresten1 har du tjuvkikat greys? OH MY GOD. PUSS