0

Jag törs!

Har haft en underbar helg IGEN. Många sådana på sista tiden.

Fredagen betod av mat på Morningtons terass där det blev gott grillat och rosé tillsammans med trevligt sällskap i form av Hunky D. Sen gick vi och satte oss på Soap Bar en stund innan vi promenerade ut till Djurgården. SÅ himla skön kväll. Det är känns som om man är i södra Europa nånstans nu ju. Nyss var det ju vinter fast det var Juni ungefär.

På lördagen var jag på GRÖNA LUND! Åkte massa roligt och tittade på när Anders åkte saker som man måste ha dödslängtan för att vilja åka. Men till slut fick han med mig upp i katapulten. Jag trodde att jag skulle dö! Men det var inte så farligt som jag trodde. Och jag är jäääääkligt stolt över mig själv för att jag vågade!


Katapulten (bild från gronalund.se)

Jag var nära att testa Insane oxå men sen sa de som stod bredvid mig att den stannade typ 6-7 gånger per dag. Så, eftersom jag inte gillar att bli sittandes fyra timmar uppåner femtio meter upp i luften, hoppade jag den. Men det var en hur skön dag som helst. Sen på kvällen hängde jag med Mos på Medis. Skön kväll oxå.