2

Hurra för mig.. snart.

Nu är det bara knappt en månad kvar till min födelsedag.. Och jag har redan skickat en önskelista till min mamma... iof var det bara en enda grej på den.. men ändå. Jag har städat och pysslat i min lägenhet endel de senaste dagarna och kommit fram till att jag måste ha en massa grejer...

SÅ. Jag önskar mig:


En Svart Platt-TV


En BESTÅ TV-bänk. Fast vit.
Jag får inte plats med alla mina grejer nu. Förvaring är bra.


Skåp att ha ovanför sängen. Vit eller Svart lucka..? Hm..?


En Kan Dee-tavla


Grå klädsel till min Karlstadsoffa


Ny matta, svart eller vit istället för min röda.




Nya gardiner....


En ny fin dörrmatta...


Eller oxå kan jag ju bara önska mig ett presentkort på en miljard på IKEA. Plus en tv då så klart.
1 ÖB:

Jag har inte köpt nåt av det du har med på din önskelista. Hoppas du tycker min present är bra ändå...

2 Malin:

Det var ingen dålig önskelista du! :)