0

Kenza.. eller?

För ett tag sen var Kenza (grymt söt tjej by the way), som ju driver Sveriges näst största blogg, med på The Voice morgonshow (Förlåt Soffan, jag lyssnar på det ibland...). Men saken är.. jag kommer inte riktigt ihåg vad frågan var just nu.. men det spelar ingen roll för det var hennes svar som gjorde mig förvirrad...

Frågan kan ha varit nåt om det fanns några nackdelar med att blogga... och då säger den lilla bruden att det värsta hon visste var när folk trodde att hon var som hon skrev på bloggen i verkligheten... Så vadå?!? Sitter bruden bara och hittar på en massa saker och åsikter för att det ska vara intressant att läsa hennes blogg? Är inte det att fuska lite?

Nu gillar jag ju inte Blondinbella så himla mycket heller men hennes blogg känns ju lite mer äkta, eller? Man vet att hon vill tjäna pengar och det sticker hon inte under stol med, men hon skulle ju t ex aldrig be om att bli sponsad av Bauhaus. För det är inte hon.

Men nu känns det som om Kenza skulle kunna skriva att hon hatar fred på jorden och önskar hon hade fått vara bästis med Hitler bara för att v'äcka reaktioner och få bättre besökssiffror på sin blogg. Och då är det för mycket sellout tycker jag. Och de här människorna är förebilder för folk nu för tiden... tragiskt. 

Nej du. Tacka vet jag Spice Girls =).