0

Delfinal 1, 2009

By the way, åååårets händelse tog sina första steg i lördags.

Och jag tittade inte! Jag var på en studentfest i Lund. Och där var de inte intresserade av de allra svenskaste av svenska traditioner. Melodifestivalen. Och jag missade reprisen oxå.

Men jag fick se de sista duellerna:
Scotts skulle inte gått till andrachansen. De skulle gått til final. Finns det någon som inte vill ligga med Henke? Han har ju vääääärsta sängkammarblicken. Mums.

Och på tal om Mums! Min pojväns fejkflickvän Marie gick inte ens vidare till andra omgången! Haha! Det här bevisar bara att han och Marie inte spelar i samma liga! Hon kan ju verkligen inte sjunga live. Och Mums blev ju känd genom att sjunga live. Marie kan inte dansa.. och göra nåt samtidigt som hon dansar. Och Mums vann lets dance.
Nej, då är ju JAG en mycket bättre flickvän för honom. Obviously.

Och varför Caroline??! Hon KAN inte sjunga. Hon är säkert jättesmart och sympatisk som människa, men hon KAN inte sjunga. Sluta upp med det biatch!


Shirley, innan hon blev en val.

Och Shirley såg ut som en stor väldigt schleten VAL. Hon var inte snyggt stylat. Var det en blind dragqueen som stylat henne eller? Och låten var ju som ett sömnpiller. Inte konstigt att hon inte gick vidare, fast hon säkert räknat med det bara för att hon är känd för att sjunga bra låtar i melodifestivalen. Men den gubben gick inte. Svenska folket är inte så lättlurade som du trodde biatch!


SNYGGA!

Men Hurra Hurra att Alcazar gick vidare! De var bra. Och snygga.

Förresten så röstade internationella juryn på Caroline. Så nu tror jag inte att de finns. Det är produktionsbolaget som tackade nej till hennes Körslaget så att hon fick ta det vidare till England, som nu ångrar sig och försöker göra bot. Det är en konspiration!

Resten av de som var med förtjänar inte ens att nämnas. Och det gjorde egentligen inte Marie heller. Men hon går omkring och låtsas vara tillsammans med MIN MUMS så hon måste sättas på plats. BIATCH!