0

Just det!

...Sen köpte jag en BlueRay-spelare oxå! För min DvD har lagt av helt nu... Inget ljud och bara massa durr i bakgrunden. Ni vet väl vad durr är? När det durrar, alltså låter *drrrrrrrrrrrr*.

Denna köpte jag i alla fall.


Sony BDP-S360 Svart
BluRay-spelare med BD-Live och 24p True Cinema som ger äkta biokänsla.

Det roliga var att myspojken var med mig och handlade och hon som hjälpte oss hela tiden pratade med oss som om det var VI som skulle köpa den: "åh, nu kommer NI få så bra ljud och bild", "Jag rekomenderar verkligen att NI köper den här", "åh nu kan NI se på film hur mycket som helst". Fast jag hela tiden påpekade att: "Ja, det kan JAG", och "då tar JAG den", och "Ja, det ska bli trevligt för MIG".
Typiskt att hela samhället bara handlar om tvåsamhet hela tiden.

Nu måste jag bara köpa ett hemma-bio-system oxå.. hm.