3

Julklappar

Jag hade tänkt köpa alla mina julklappar (nästan, förutom min systers eftersom hon är med då, och hon ska få nåt fint från Sthlm som man inte kan få tag i Norrping) på lördag, när jag är och hälsar på min syster i Nkpg.
Men nu ska vi tydligen åka hem till Kiseby för själva firandet (min syster fyller 30 år) och där är shoppingutbudet allt annat än alldeles, alldeles underbart.

Så nu måste jag köpa min Julklappar på:
Sandströms Mode, Sandströms skor, Pelles foto, Järnaffärn eller Ica. What to do?

TIPS snälla rara.
1 Elin:

Jag säger bara en sak. INTERNET. Ingen stress, ingen kö. Alla klappar bara ett klick iväg. Asbra! Alla mina klappar är i princip köpta på nätet...förra året var det precis ALLA faktiskt. Gört, det är värt!



Kram

2 Hilda:

Så länge man hinner få dem i tid oxå.

3 Elin:

Ja, detta med internet kräver ju en viss framförhållning =)