0

Underbar lördag!

Igår var en skön dag.

Vaknade upp lite lagom bakis efter en skön utekväll med Henki, Emma och Emmas pojkvän Jocke. Hilda var med på förfesten oxå! Asskoj! Vi spelade spel och sen bar det av till Soap Bar en sväng där vi dansade tills svetten rann.

Men igår vaknar jag alltså av att Henki messar att vi måste åka och bada. SÅ det gör vi. Cyklar ut till Långholmen (det var ju inte alls långt ju!) och ligger på en gräsplätt och steker och spanar. (Henke är ju skyldig mig ragg, eftersom jag har pratat gott om honom inför flickan, hihi!) Det är egentligen helt sjukt att man kan bo mitt i (nja, nästan i alla fall) Sveriges huvudstad och ända bara ta cykeln och åka och bada! HUR HERRLISCH som helst.


Henki solar.. Men vad jag egentligen försökte ta bild på var...


De hunkiga killarna som låg bredvid och snett framför oss.. Dock fick jag inte med den hunkigaste.

Sen på kvällen var jag och Daneil på Grönan. Fick ju det som en födelsedagspresent. Det var asskoj och jag tvingade honom att åka bergodalbanan hur många gånger som helst (skumraketen som Daniel har döpt om den till). Sen kämpade Daniel förgäves med att försöka vinna ett gosedjur till mig. Till slut vann jag ett själv istället. Typiskt att man måste fixa allt själv. Men det var en helt underbar kväll!


Joppe som jag vann. Han är en apa.


Pöss