0

PHÖÖÖÖÖÖNE

NU har jag fått mitt simkort! Äntligen! (hjular runt på hela kontoret, eller... Ja, jag skulle ju ha gjort det om det inte hade sett jättelöjligt ut ...och vår ägare är här idag). Så nu är jag kontaktbar igen!

Jag hade dock bara fått 6 små sms under tiden som jag inte hade på telefonen (börjar känna mig lite impopulär)... Och inte ett endaste var på Holländska eller ens på engelska FRÅN en holländare. Jag är grymt besviken. Eller kanske inte sååå, men lite. Trodde jag hade träffat the love of my life i Barcelona ju. Och så visade det sig att han var en liten (väääldigt liten, eller ung, 88:a, (han sa att han var 26 år gammal. Man kan inte lite på män)) lögnare. Han förklarade nämligen att jag var hans livs kärlek och att han ville gifta sig med mig. Jag skulle följa med honom till Amsterdam och han skulle försörja oss genom att gå på gatan. En mycket genomtänkt plan. Men nähe, det är ju svårt att gifta sig med nån som inte hör av sig.

Däremot hade jag fått ett lite intressant sms:
Goding.. Vill du komma och hälsa på mig på mitt hotellrum.

Spännande...


Pöss

Ps. Skrev detta på lunchen, men glömde tydligen trycka på publicera... Så jag sitter inte och bloggar på arbetstid, jag lovar. Never.