5

Förtydligande...

Jo, jag blev ju av med min (beloved) Xperia i Barca, så jag har alltså nu INGEN MOBIL. (Jag älskar alla vänner fortfarande, även om jag inte har hört av mig för att tala om att jag är tillbaka i Sthlm och VILL leka med er!)

Jag har ett litet sketet kontaktkort som pengarna nu är slut på. Borde ha fått mitt nya simkort redan igår. Men eftersom jag pratade med någon slags efterbliven idiot på telenors kundtjänst, som tydligen inte alls tyckte att jag skulle få ett nytt simkort (så hon skickade inget) så har jag fortfarande inte fått det. Men jag beställde IGEN igår, så i morgon borde jag absolut ha det! HURRA!

Vet ni om att man faktiskt klarar sig utan mobil. Det är bara lite frusterande...

Men jag kommer nog inte få tillbaka så mycket pengar på försäkringen så att jag kan köpa en ny Xperia så jag funderar på att köpa en W995 istället. De verkar bra och fina. Och jag älskar ju Sony Ericsson.



Sony Ericsson W995 - Fin va?


Pöss

ja, den var snygg! hatar folk i kundtjänster för det mesta, och jag lyckas alltid komma till någon som inte kan prata rent heller :P

2 Linda:

ja den var nice...!

Vill passa på att tipsa om min webshop http://www.beautyinsideout.se

Det väntar en liten rabattkod till dig;)

fanx för snäll comment =)

4 Tove:

HEj bejb. Ja nelly är livsfarligt att surfa runt på. Mobilen är fin! Kaffe kaffe snart! Det får vi ta. Möhippan gjorde mig rätt f*ckeed up, minst sagt. mår fortfarande lite illa. :P

5 Hilda:

Hej dude. Jag har den telefonen. Gillar den men den är lite seg, bara så du vet!