0

Kanelbulle

Mmm, kanelbulle. I lördags var det kanelbullens dag. Men jag missade det totalt. Förra året fick vi kanelbulle på jobbet.. T hade köpt det till alla och lagt det på våra skrivbord. Men inte i år. För det var ingen vardag. Det var en helg. Segt. Så jag glömde bort att äta en kanelbulle. Men mina föräldrar var här igår (och lämnade lite grejer.. bästa föräldrarna!) och då hade mamma med sig kanelbullar till mig. Så nu har jag hedrat kanelbullen. Hurra.

Jag vet inte om jag ska bli förolämpad av den där 3-reklamen när de sitter och äter middag och pratar i telefon med varandra. Jag tror inte att skåningarna skäms för att han pratar skänska, men jag skäms nästan när jag hör henne. Och jag ÄR Östgöte. Jag borde ju vara van. Men till och med jag tycker att det låter riktigt fult. Fast inte när jag pratar det så klart. Jag är ju alldeles underbar.