0

It's a living thing

Förresten. I lördags var jag ute. Och hade riktigt, riktigt roligt.

Vi började hos S, i hennes nya alldeles underbara lägenhet. Hon har ett loft. Behöver jag säga mer? Nej. Hon har ett loft. Och det är högt i tak. Och allt är nyrenoverat. Alldeles underbart. Och jag vet att när hon får sätta sin prägel på det hela kommer det bli ännu mer alldeles, alldeles underbart. Underbart.

Men i alla fall. Vi hade trevligt. H var oxå där en sväng. Sen kom M förbi oxå. Hon var sugen på att gå ut. Det var jag med. Det var inte S och H. Så efter Stjärnor på is (som förövrigt sög, alla såg ut som bambi på hal is och det var långtråkigt) lämnade vi dem och tog en taxi till Blue Moon Bar där vi träffade T och C. JAg gillar faktiskt Blue Moon Bar. Det är alltid trevliga människor och bra musik. Tror jag. Alla gånger jag varit där i alla fall. Vilket är två. Haha!

Men vi hade skitskoj i alla fall. Och jag träffade S och R där oxå! Otippat att man springer på 4 personer som man känner på samma kväll. Stockholm är litet. Men det var skoj, har ju inte sett dem sen minglet.

Jag träffade min framtida pojkvän (han vet bara inte om det än) Måns. Tyvärr satt han tillsammans med sin "flickvän" och alla andra som varit med i Stjänor suger på is. Det var plågsamt att se dem sitta där och se söta ut, men jag kan ta det eftersom jag vet att det kommer bli vi snart. Du och jag Måns, du och jag.