2

Hanging on to Long

Jag är ju en mycket stark förespråkare för alkolås på mobilen. MEN igår när jag var ute så behövde jag inte det. Jag kunde lägga band på mig själv. Betyder det att jag är vuxen nu? Detta innebär dock inte att jag inte skrev några pinsamma sms, för det gör jag alltid, jag bara valde att inte skicka dem. Hurra!

Fyllesms nr 1 (som jag inte skickade, duktigt)
"Hej du. Vet att jag inte borde. Vet att jag inte får. Men. Ville bara önska dig en trevlig helg. Kram"

Fyllesms nr 2 (senare på kvällen, som ett annat alternativ till det första. Men jag skickade inte detta heller, för jag är duktig, även om jag just då tyckte att det skulle varit "roligt". Ja, jag har dålig humor när jag är lite skumpapåverkad).
"Fyllesms nr 1. Jag är ensam. Har du bil? Jag erbjuder tjänster i utbyte mot skjuts.."

Och med dessa "tjänster" så menade jag ju givetvis att jag kanske skulle kunna städa hans lägenhet, eller sy upp hans byxor eller så. Inget annat för er som har snuskig fantasi.

Förresten. Jag älskar Gossip Girl. Allt är så fint, och som det är. Inte för att de är snuskigt rika utan för att allt är komplicerat. Och allt ÄR komplicerat i verkligheten oxå. Och folk har sex, och folk har behov, och folk dricker alkohol när de är 15 år. Helt sjukt att denna serie kommer från samma land som har gjort 7th Heaven. Men i alla fall, det jag gillar är alla underbara saker som "gossip girl" säger. Alla söta små kommentarer och liknelser.. Och denna fastnade jag lite extra för.. surprice..

"The problems with fairytales is that they set a girl up for disappointment. In real life the prince goes of with the wrong princess."

Mycket bra skrivet.
1 Malin:

Men visst är man nyfiken på vad för svar man skulle få om man var full nog å skickade iväg smset? =)

2 Tove:

man tackar så mycket! trist att du inte kunde komma igår ;) Men du är välkommen anytime.