0

IDOL v45

Igår var det äntligen dags för mig att höra historierna om S alla Alexar. Vi var på Friday's och åt Jack Daniels Burger som vanligt. Och drack en god Mojito. Och E var med oxå. Mycket mysig människa. Snackade lite annan skit oxå. Men behöver sådanana där vänner.

Sen gick vi hem till S och kollade på Idol. Yes! Lars åkte ut. Han behöver släppa en skiva i sin egen stil och vinna tillbaka sin värdighet. Inte hålla på och lalla runt som nån idiot i idol. JAg är förresten glad att den unga Robin inte åkte ut. Han satt t om säkert. Gillar hans röst! Sen ser han ut som nån liten osäker tönt på scenen men det finns ju potential. Fast Kevin är ju helt klart bäst. Och min mamma är kär i honom.

Jaja men sen var S och E inte alls partysugna! Så jag fick hänga på Mo och D och deras gäng ut istället. TIll Patricia. Det var ju speciellt. Men skoj. Kändes som om det var en blandad publik.. Och jag hittade världens vackraste bartender. Eller, hans tatueringar i alla fall. Och jag tror att han kommer ihåg mig idag med. Inte på grund av att jag pratade med honom eller att vi gjorde nåt. Nej, det var på grund av den enorma dricksen som jag lämnade. PUCKO! Jag har ju INGA pengar. Men det tänkte jag inte på när jag för tredje gången beställde skumpa av honom. Då tänkte jag bara på hans underarmar.

Jo! Vi träffade ju C  & T (som ju inte är min vän längre, har han bestämt, nu igen (jag börjar ana att det är när han inser att han inte kommer få ligga med mig som han väljer att inte vara vän med mig längre..hm?)). Och det var skoj! Alltid skoj att hänga med dem, vi har väldigt intressanta disskutioner.. Om samhället och sånt.


Jaja, sen gick jag hem och sov. Och tvättade inte klockan ett. För min tvättid var inte då. För den var fyra. OCh ikväll ska jag och E till S på mysmiddag. Och så ska vi till Sturecompaniet och V och ha fyrkant med Andreas i idoljuryn. För man ligga med honom. Man vet bara inte varför. Måste vara nåt med han sönderblekta tänder.