3

Dansbandskampen

OM ni har missat dansbandskampen på lördagar (och kanske till och med sitter och slösar bort livet på Stjärnor på is) så har ni gjort nåt dumt! Det är min nya favoritgrej att göra på lördagar. JAg har gjort det 2 lördagar hittills. Första gången gillade jag Scotts bäst. Men nu gillade jag Highlights bäst. För han är snygg..
Nee men allvarligt! Jag är jätteimponderad av att det faktiskt är ett program som tilltalar sådana som mig. För jag gillar ju inte ens dansband. Och jag hatar alla i juryn utom Magnus (Varför ser han killen i mitten ut som om han har Downs Syndrom?). Men det kankse är därför jag tittar iof. Och så gillar jag Peter Settman. Ibland.. Jag har svårt att se honom i Ronny och Ragge nu.. Stort hopp från Ronny och Ragge till Dansbandskampen... hm..


Peter Settman då...



..och Peter Settman nu..
1 Malin:

Setman var mkt coolare förr, helt klart! Men jag kan tyvärr inte hålla med dej omd e där programmet.. såg det i lördags å tyckte det var tortyr, haha :D

2 Hilda:

Mmm, men han har ju inte hoppad DIREKT från R&R till dansband. Han mellanlandade ju lite på SÅ ska det låta =)

3 Kristin:

Jaaaaa! Sångaren i Highlights var SÅ snygg! Jag grät när de åkte ut. (Nej, där överdrev jag, men det hade varit lite roligt att få se mer av honom.) Det var första gången jag såg Dansbandskampen i lördags & jag håller med - Stjärnor på is är INGENTING i jämförelse.