3

Agnes - On and On

Jättebra låt! Verkligen! Men vem har gjort den här videon?!?! Det ser ut som nåt som jag och min kompis S spelade in på högstadiet. Jag tror faktiskt att de har stulit vissa avsnitt helt från oss. Och vem kom på att de skulle filma henne i de där små minishortsen ur grodperspektiv. Den som gjort denna video borde definitivt skämmas. Men vänta, är det kanske så att de har lottat ut det här som nån vinst i nån skoltävling..? Det kanske är de där små barnen som springer omkrng som har gjort videon. I så fall: Stor eloge till Agnes för att hon ställde upp på det här. Men kunde de inte bett riktiga dansare vara med istället för att be sina storasyskon låtsas som om de kan "breakdansa" (om det nu är det det ska förställa..)?


On and On - Agnes
1 Tove:

nämen kom du inte fram till att de är hett med korta shorts and stuff? ;op

UGG:s nästa för Anni eller vad säger du ;)

Duu, jag har en grej som jag vill prata med dig om, men de tar vi på msn ;)

Kram

2 Malin:

Haha! Rolig video... Snygga tjejen ute i förorten med kidsen... å jaa, de där shortens va inte vackra. OMG!

3 Kristin:

Det är ju de där lirarna från Floorfiller & So you think you can dance i vissa klipp. Kunde man inte fått se lite mer av deras dans istället för det där kråmandet vid stänglset?

Men hon är snygg Agnes tycker jag.