0

Uttråkad..

Sånt här roar jag mig med när jag inte orkar plocka upp en enda pinal till och egentligen borde... Så om man inte är EXTREMT intresserad av mig, så kommer man inte tycka detta är intressant.

1. Tre namn jag lyssnar till:

Anni, Anne-Panne & Annelie

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag kan ta hand om mig själv! Girl Power ;p

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag är inte RIK.


4. Detta är jag rädd för:
Spindlar, Höjder, Våldtäkt.


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Uppskattning, Choklad, Uppmärksamhet.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Stå på händer,  Rapa, Äta något som luktar illa.


7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås, Dricka Vin, Sova.


8. Detta vill jag göra just nu:
Köpa en stor takvåning på Södermalm med Walk in closet.


9. Bästa känslan:
Lycka.


10. Värsta känslan:
Om något skulle hända mina nära och kära.


11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
Intelligens, Humor, Social kompentens.


12. Är jag kär just nu?:
Nee.


13. Jag vill gifta mig:
Jo.


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, Shoppa tills jag droppar, Inreda mitt drömhus.


15.
Min käraste ägodel:
Min dator?


16.
Något jag vill ha i present:
Underkläder..


17. Detta har jag på mig just nu:
School girl-outfit ;p


18. Favoritkläder:
Klänningar...

19. Favoritdjur:
Katt.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
RnB, Rock, Country, Pop, ALLT.


21. Då grät jag senast:
Jag och Sofie satt och grät tillsammans när några dansade jättevackert på So You Think You Can Dance, haha!


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: Engelska. Tråkigaste: Matte


23. Stjärntecken:
Kräfta


24. En bok jag gillar:
EN? Alla Harry P, Shakespeare, Brott & Straff, Svindlade Höjder, Jane Eyre, Sagan om Ringen, Copy Cat, I Väntan på Godot... m.m.


25. En film jag gillar:
Moulin Rouge!


26. TV-program jag gillar:
Greys Anatomy, Desperate Housewives, CSI, Gossip Girl, BUFFY.


27. Favoritdoft:
MAN!


28. Detta äter jag gärna:
MAT? Allt. Utom ogoda saker.


29. Dricker helst:
Rödvin.

30. Favoritgodis:
Choklaaaaaad. Och sura cola-nappar.


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Australien, Las Vegas.


32. Färgen på mina ögon:
Melerade. Grön/Bruna.


33. Min längd:
165. ca.


34. Jag tror på:
Alla.


35. Jag spelar:
Playstation, X-box, Gamecube, DS, Dator.. jo, allt jag kan.


36. Person/er jag beundrar:
...


37. Så här bor jag:
I Årstaberg, from igår. Mysigt etta.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Haha! Inga! (Köpte iof nya igår)


39. Det här tänder mig:
Allt som inte är smart/bra.


40. Det här gör mig avtänd:
Osäkerhet.


41. Favoritfärg:
Svart...


42. Favoritcitat:
"Memento Mori" - Okänd?


43. En hemlighet jag vet:
Vem som har gjort vad med vem..? Haha!


44. Den bästa present jag fått:
Kryssning i Medelhavet.


45. Senast köpta skiva:
Oj, det var nog Melodifestivalen 2008.


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Att jag har lite form...


47. Det jag är missnöjd med:
Lite smått och gott här och var..


48. Udda förmåga/egenskap:
Knaka med mina sönderstukade fötter.


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Något slags kattdjur.


50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Hilda, Krizz, Sofie (Moahahaahaha!)