2

Idag är en svart dag..

..för alla som gillar små gulliga behändiga dagstidningar..

Klockan åtta en helt vanlig måndag. Jag sätter mig vid datorn och hoppas att jag har fått massa mail... Öppnar www.aftonbladet.se och läser att Punkt SE läggs ned med omedelbar verkan.. Tänker först att det måste vara ett skämt. Går sedan in på Dagens Media och upptäcker då att det måste var ett väldigt inarbetat skämt... Men nej, det var inget skämt.

Idag har jag tillbringat dagen med att ringa kunder och förklara att jag inte vet mer än dem. Mycket skoj. Not. Men förhoppningsvis har jag jobb även fortsättningsvis. Värre i Gbg och Malmö. R.I.P.

Men till mer roliga saker... Skön söndag. Låg i Soffan och kollade Zlatan gå in och regera och spöa skiten ur Parma. Åt den godaste glassen jag ätit i hela mitt liv. Var på Bio och såg en skitrolig film! What happens in VEGAS. Rekommenderas varmt! Att Ashton Kutcher gick omkring i bar överkropp typ hela filmen gjorde ju inte saken värre direkt. Mycket trevlig söndag som sagt... Hade jag fått ligga oxå så hade det varit perfekt.. ;p

Idag var jag egentligen för deprimerad för att träna men kände mig skyldig at skydda S från den långa, hårda killen på Box:en, men som tur var ringde S och sa att hon inte hann med/orkade träna.. Nice!

Nu ska jag äta godis, läsa Låt den rätte komma in samt tycka synd om mig själv och min obefintliga lön.
1 tove:

men jag har ingen ny bild på min mage juuu. inte från sidan iaf. men om jag hade så hade den sagt sparkisparki och så hade du förmodligen sett en fot sticka ut från sidan. bara för att det ligger en liten Zlatan eller ngt här inne.
Förresten. jag tycker att du ska såga ned det där kraniet. eller be en stor stark karl ta ned det. för usch vad det är läbbigt! :op

2 Kristin:

Va?? Ska Punkt SE läggas ner? Varför? Det är ju min favvo-morgontidning-på-bussen!!!