1

Rihanna

Har precis varit på konserten nu. Rihanna live på Hovet. Tillsammans med S. Hade rätt bra sittplatser faktiskt. Såg väldigt bra.  Inklusive alla som var på parkett. Och där var det speciellt en person som fångande våra blickar.

Denna någon var en blond tjej. Som inte var riktigt helt ok klädd. Hon hade en lång, röd lackkjol med en rätt så hög slits.. och en rosa liten topp. och knallröda lackstövlar. Och då snackar vi inte vanliga stövlar, även om det kanske inte är helt ok med röda lackskor överhuvudtaget, utan stövlar med porrklack. Och till det hade hon för blont blont hår med utväxt och en lite för stor rosa väska. Jag måste erkänna att jag är en dålig människa, för vi skrattade mycket åt den stackars tjejen.

Men det värsta var att hon stod helt själv. Och när konserten drog igång stod hon oxå helt själv. Och då tyckte jag synd om henne. Ville gå och ställa mig vid henne och säga hej, bara för att hon inte skulle vara så ensam. Men hennes outfit höll mig fortfarande tillbaka.

Och sen kom rihanna in på scen och jag och S insåg att det inte var porrbarbien som var felklädd utan S och jag. Vad i sjuttsingen hade rihanna på sig!??!?! Hon såg verkligen ut som en liten porrbabe. Och hur gammal är hon förresten? Är hon inte bara typ 20 år? Och ser ut så där in public? Har hon ingen stylist som gör hennes scenkläder? Är det en gubbsjuk herre i övre medelåldern som gjort hennes scenkläder? Och han kan heller inte veta att det finns någon annan färg en svart. Både S och jag blev mäktigt besvikna. Hon brukar ju alltid vara jättefin och färgglad.

Men i övrigt var den en rätt bra konsert. Tack vare låtarna. Showen var inte sååååå spektakulär. Lite loj faktiskt. men shut up and drive var grym. Och umbrella så klart.

Förresten så är jag osams med tvättstugan här nu så det är bra att jag ska flytta. Idag skulle jag tvätta, och när jag tog ut min vittvätt så inser jag att allt har fått en lite halvdassig vit färg. Aj då, inte bra. Jag hade en strumpa som det var lite mörkt på men som aldrig förgat av sig innan när jag tvättat den, men jag tänkte att den kanske hade tänkt börja med det nu. Skit då. Men sen tvättade jag vita handukar, BARA vita handukar, i samma maskin, och de blev oxå missfärgade. Det var alltså maskinens fel, inte mitt. Och det var en del fina, dyra underkläder som blev förstörda, som jag inte ville skulle bli förstörda, i den där maskinen. Så nu är min fråga: Vem ska jag stämma? Vem ska köpa nya underkläder till mig? *grr*

1 Shania:

Detta är så sjukt. Denna tjej du beskriver , jag har sett henne för ett år sedan på Shakira. Exakt det du beskriver inträffade på golvet ( ståplats ) i Globen,sjukt va.