1

Grey's Anatomy

SLut nu. Säsongsavslut. Men det är inte säsongsavslut på riktigt. För det är bara på femman som det är det. Egentligen är det det näst sista eller tredje sista avsnittetpå säsong fyra. Suuuurt. Konstigt det kommer bli sen när de visar en säsongsavslutningen som första avsnitt på femmans "Nya" Säsong.

ÅÅÅÅH, i morgon ska jag på kryssning! Det ska bli grymt skoj! Sippa lite champagne innan.. på en gräsplätt nånstans! Sen på båt! 18 personer är vi som ska åka... JAg känner bara L och M, men det är tydligen jättemånga trevliga tjejer.. och pojkar.. som ska med.. tjoo hoo!

Och på fredag ska jag träffa en trevlig gammal vän! SKa bli sjukt skoj! Miss everyone!

Och lördag ska jag lyckas träffa både S och J! Och på fest med massa gammalt v-by folk! MF fyller år. Ska bli jätteskoj att träffa alla igen.

En jäkligt busy helg kommer det bli. Jag är sjukt busy.
1 J:

shiiiiiiiiiit vilken rolig helg det har varit! du är helt underbar, s också. och så en till... hihi