0

Byt upp dig!

Haha, nu har jag varit på Bar 54 3 gånger inom loppet av en vecka! TRE gånger. Pinsamt. Men trevligt.

Först midsommar..

I måndags var jag där med D! Eller, först var vi på Calliente och åt massa god mat. Sen gick vi till 54 och snackade skit. Hur trevligt som helst. Han är uppe för att hjälpa de små lumparna sen. Hårt värre. Grymt dåligt att vi bara träffas en gång om året, när han är uppe och jobbar, dock. Skärpning.

Idag har jag varit på bar 54 igen. Och ätit mat och druckit vin med M. Vi var tvungna att tala ut om all skit som händer. Men det gick bra. Jag ska skita i det och hon ska göra om göra rätt. Har jag bestämt. Men vi får se hur det blir. S var förbi en sväng men hon var trött. Men det var uppiggande att se hennes underbara nuna. =)

Hoppas Turkiets räkmacka är slut nu.