4

Skenheliga Gifta Män

Var ute igår, med min älskling från jobbet. M. Och vår gemensamma toyboy N. JAg åkte och hämtade upp dem från jobbet och sen gick vi till Medis och pratade skit och drack rosé. Undrar hur skrämd N egenltigen blir av allt vårt prat. Vi är ju ganska öppna av oss, både M och jag, haha! Men sen var han tvungen att åka hem till sin flickvän och mysa. Skoj för honom. Och då satt M och jag kvar och blev uppraggade av ett gäng killar... Som senare visade sig vara gifta med barn hela bunten. Riktigt vidrigt gjort. Detta uppdagades då den ena killens fru kom dit med sin kompis.. Pinsamt. Men de andra gav ju inte upp för det. En av killarna snodde min mobil och ringde upp sig själv.. Han ringde mig sedan 7 ggr efter att vi hade flytt fältet. Pinsam människa. Ska det inte vara på riktigt när man är gift?

Carre Underwood - The more boys I Meet

1 Tove:

What the fuck! var ni på medis sa du? David var ute igår! ;op

2 =):

På riktigt, hmm GIFTA män kommer alltid att göra sånt.... That´s life.

3 anni:

Jo just det, han sa att han hade världens sötaste lilla flicka och en assnygg modellande fru som snart ska ha deras andra barn.. men han ville ha mig istället.. INTE! ;P

4 Anonym:

Assnygg modellande fru och han ville ha dig?? Vem tycker sin heta fru är het när hon e på smällen, inte jag :)Vänta tills du är gravid och fråga vad din kille tycker om dig då!