2

Mitt Liv På Släp

Tillbaka hemma i Kisa igen efter en vända i Lidköping hos G. Jag förstår inte hur jag har lyckats med att samla på mig så sjukt mycket grejer. Och det är ingen skit. Det är viktiga grejer som jag måste ha. Som t ex min Absolute Music 15 skiva och alla mina kompisar på högstadiets konfirmationskort. Nej då, men allvarligt så var det ett helt släp med viktiga grejer som åkte till Kisa idag. Och ändå var jag snäll och lät G få ha kvar en del grejer som var mina för att det skulle se någorlunda bebott ut  i lägenheten. Kan bli lite kalt utan varken gardiner, ljuslyktor eller soffa. Haha! Tyvärr så får ju inte jag plats med så mycket mer i min lägenhet i Stockholm just nu. Så det blir och spara det i Mor och Fars garage till jag får min takvåning på söder. Med bibliotek och walk in closet. Och spelrum. Om nåt år eller så alltså... Jag har ju börjat spara...

I morgon blir det lite fest kanske. Här kanske. (Jag har ju FF nu när Mor och Far är nere hos Fammon, haha!) Grilla kanske. Utgång kanske. I Lkpg eller Kisa. Det beror på om jag får se N rida den mekaniska tjuren eller inte. Spännande.
1 Nettix:

Du kommer att få se de.. jag lovar. Det kommer va en vacker syn:)

2 Jullan:

Tssss skrattar när jag tänker på de vi pratade om igår... "Du vet vems" mamma på mekaniska tjuren med en öl i handen sjuuuuuuuuuuukt kul!