0

Let me Think about it

Jag tror att jag hade jobbat i ca 2 timmar idag innan allt kändes precis som vanligt. Som om jag inte ens hade haft någon semester. Men sen kom värsta ovädret med åska och sjukt mycket regn, mysigt! Så då blev jag lite gladare.

Efter jobbet var jag på spinning! Otroligt duktigt av mig med tanke på att jag redan hade träningsvärk. Pinsamt är vad det är. Hur otränad kan man bli på tre veckor? Eller kanske en månad.. eller två. Var ju inte sååå jättenoga med min träning när det började närma sig semestern. Rosévinet blev så mycket mer lockande på nåt sätt...hm?

T och J och jag på mitt jobb satt och diskuterade att vi ville ha nåt att se fram emot. Så J bokade en kryssning åt oss. Den 1:e Aug åker vi med Cinderella.. Igen.. för mig och J och M, nytt för T. Men det blir inget raggande där för mig inte. Vi ska koncentrera oss på att hitta en livvaktsersättare till J ;p

Vet ni förresten att man förlänger livet med hjälp av sex? Det sa de på Oprah i alla fall! Om man har sex 2-3  ggr i veckan så kan man föränga livet med 10 år eller så. Tydligen. Skoj! För dem som får sex 2-3 gånger i veckan.... Men jag är inte bitter.