5

En Gåta...

Hm.. Idag på jobbet plingade det på dörren (vi satt självklart jätteproduktiva och märkte det nästan inte ens). In kommer en tjej med en påse. Påsen visar sig innehålla inget mindre än ett chokladogram (definitivt min kopp te). Och tur hade jag, för det visar sig att påsen ska levereras till undertecknad. Överraskande men ändå spännande. Pirrar till lite i magen så där. I påsen ligger alltså: En ask choklad, tre röda rosor och ett kort. På kortet står det en trevlig hälsning (bland annat att det är en försenad födelsedagspresent och att jag är vacker, tjoohoo!) men ingen avsändare! WTF??! Om man gör nåt sånt, vill man inte ha kred. då? Min första tanke var förstås att det var G. Gammal rutin, men icke. Han är helt oskyldig. Så nu är jag helt lost..

Så belöning utlovas till den som kan bidra med information som leder till avslöjandet av chokladogram-människans identitet. Heja Heja!

Ikväll blir det utgång med S! Längtat hur länge som helst efter det. Och J ska svänga förbi och hänga en sväng på väg till mormorn.

Mitt horoskop utlovade romantik idag. Hoppas inte chokladogrammet var it.
1 Hilda:

Inte var det jag iaf, även om jag tycker du förtjänar det! Hoppas du kommer på vem det är! Puss!

2 hemligt:

jag vet vem det är men vad får man i ut byte?

såg både chockladogram sidan och din blogg sida på datorn....

hahaha

jag säljer han billigt!!!!!!!!!!

psst. han vet inte att jag vet

3 hemlig:

jo pucko nu vet jag!

4 C:

hahaha faan!

5 anni:

Haha Ni är underbara!