1

THE Party !

Nu har den ju förresten äntligen varit. Nyårsfesten som var det största jag annordnat sen jag pluggade.
Eller ja, det var ju alltsad då inte bara jag som annordnade och fixade allt.
Vi var sex stycken. E+J, C+F Jag & G.

Vi skulle bjuda in några av våra vänner för att fira nyår. En liten fest. Större än vad vi brukar ha på nyår.
Men ändå liten. Vi hyrde en för stor lokal dock. Hoppades att vi skulle bli 30 st annars skulle det bara
kännas töntigt med en så stor lokal.
Så vi skickade ut inbjudningar till de vi kom ihåg, och bad dem att bjuda in dem vi glömt. Men vi var lite
sena med inbjudningarna. Trodde vi var för sent ute. Sen, när allt var ihopräknat och allt, visade det sig
att vi skulle bli 64 personer! Oj oj!
Men det blev jättebra!

Tyvärr kunde Sofie och Johan inte komma för Sofie fick Vinterkräksjukan och var tvungen
att titta på nyårsfyrverkerier genom fönstret, medan hon åt fil.
Och Jonas kunde inte heller komma, för han hade värsta förkylningen! Och han som hade köpt ny outfit och allt!

Men festen.. Alla hade jätteroligt.. sa de i alla fall!
Och det hade vi som arrangerade hela kalaset oxå! Värsta fyrverkerierna!
Jag tror aldrig det har hänt så mycket i Hällekis innan, haha!


image5

1 Hilda:

Vicken tur att det blev bra! Puss sötaste!