2

Stekt Bacon

Hm. Ni vet när andra människor har haft semester. Och varit utomlands. I ett varmt land. Och de kommer tillbaka och ser så fräscha och pepparkakiga ut? Och man själva känner sig som ett blekt lik utan vilja att leva?
Så skulle det bli på mitt jobb i morgon.. För både T & M har varit utomlands och stekt och de blir papparkakor! Så då tänkte jag att jag skulle sola lite så att man inte var riktigt riktigt så likblek som man var.
Så jag solade lite på solakuten i farsta i fredags.. Men det kändes inte riktigt bra. Fast jag bara solade i 20 min och stängde av ansiktsgrejet efter 10 min. Och dagen efter kom svaret.
Jag såg ut som stekt bacon! och kunde inte ligga på mage. För det sveeeeeeeed! G fick springa till apoteket och köpa massa aloe vera-krämer så jag kunde andas.
Jag bävar lite för att gå till jobbet i morgon. Men jag har i alla fall inte lika ont längre. Hurra!
Men jag ser fortfarnde ut som en gris.
1 Örjan:

Haha! Du är duktig!

2 Hilda:

Hihi. Jag gillar dig ändå. Puss!