2

3 - 3

Oj, jobbar hårt nu. Mycket hårt. Nee, jag har lunch.
Ska på afterwork idag så det blir ingen träning som det var tänkt.
Ja, jag har lite dålig självdisciplin men är det inte mycket mycket roligare att umgårs med trevliga arbetskamrater än att stå och svettas?
Fast vi får verkligen hoppas att inte G tränar idag.. Vi har nämligen en liten tävling. Hittills står det 3-3 i träningar denna vecka. (Även därför som jag inte mår sååå dåligt för att jag inte tränar idag; det är fredag, och så har jag redan tränat 3 gånger denna vecka). Den som vinner varje månad får ett hemligt pris.
Vi har även bestämt att om det skulle vara så att det blir lika för att båda har varit lata och bara tränat typ en eller två gånger på en hel månad så måste vi båda gå på stan en lördag med en banderoll som det står "jag är en fet loser" på. Det var S som kom på det. S som även är fin i sitt nya mörkare hår.
Jag vill oxå göra nåt skoj med håret.
1 jojje:

haha vad söta ni är..

2 Hilda:

Hahahhah! Bildbevis ifall ni måste gå med banderoll...=)