2

Tystnadslöfte

Jo det kan man väl säga, fast det är ju inte frivilligt direkt. Jag KAN inte prata, jag har ingen röst, har lite ont i halsen i tisdags innan träningen, sen efter träningen hade jag mycket ont i halsen. OCh när jag vaknade på onsdagen så var jag inte helt ok. Mådde inte alls bra, men var tvungen att gå till jobbet.. hade sjukt mycket att göra. Ont i halsen! Och när jag vaknade i morse. Inte ett ljud kunde jag säga. Inte så bra när man säljer per telefon...  Jag ringde 0 säljsamtal idag. Ooops. Försökte att inte prata så mycket och drack massa honungsvatten. Efter jobbet köpte jag tabletter mot rethostan.. Och jag kan säga så här.. Jag har MER rethosta nu. Så dåligt. Usch.

Förresten vill jag bara låta alla veta att jag INTE är den 25-åriga kvinna som förföljer Ola Svensson som det stod om i AB idag. Jag har ALDRIG slickat honom i örat...
1 PSM:

Varför blev du hes ???

" Man I feel like a woman "

2 j:

haha jag tänkte direkt på dig när jag läste om henne...