1

Me be Tired.

Nu äntligen har jag skaffat gardiner till min lägenhet! Så nu kan jag bjuda in mina andra två glädjeflickor på jobbet till en myskväll... Kanske även den tredje, adopterade glädjeflickan, om C tjatar om att vi måste ha nån att smörja in med lavendelolja.

Förresten så berättade C att mina kläder hade kommit nu. Ska bli skoj att se, för jag kommer knappt ihåg vad det var, men en jäkligt snygg kjortklänning var det i alla fall. Och den har jag längtat efter. Hurra! Synd att jag inte har några cash bara.....

På fredag ska ju jag på genrepet på Cloetta center i Linköping! Men, tyvärr har ett tåg spårat ur mellan Katrineholm och Nkpg.. och det kommer de inte plcoka bort förrän på lördag.. SÅ alla tåg är typ minst 1 h försenade. Vilken innebär att jag kommer behöva gå tidigare än jag får från jobbet =(. Varför hatar all kollektivtrafik mig?

I natt vill jag somna utan att ha legat vaken och hostat i tre år först för att ett litet lurvigt troll sitter och kliar mig i halsen.
1 Shania:

Man I feel like a woman.....again !!