0

I'm Back

Jaha, då var man hemma igen då!
Efter en hel vecka på Gran Canaria! Tjockt med nice, haha! Jo jag har läst snabba cash på resan oxå.
Nee men det var trevligt, fast vi var på ett familjeställe och alla i vår ålder kom med tripp, trapp, trull. Men kände inget sug dock eftersom ungen i lägenheten bredvid vår vaknade klockan halv åtta och sjöng på balkongen, och jag ville inte vakna då.

Förresten? Är det inte konstigt att ingen på restaurangen vid själva hotellet, där det bor ca 99% folk från norden och som kankse inte är bäst på spanska, inte kan någon engelska! En gång skulle jag fråga om det var gurka och tomat på min cheeseburgare jag ville köpa så trodde de bara att jag itne ville ha ost. Och sen hämtade de typ sju pers innan någon fattade vad jag undrade och då sa de att det var det! Tror ni att det var det? Neeeee ingen tomat och ingen gurka! Jag blir sååååå sur.

Jag var på spinning idag, och jag dog inte! Och jag spydde inte heller! Hurra! Kanske har lite lite kondition? Eller, jag ska få i alla fall!

Vi har fått stegräknare på jobbet, men det räknar inte hela tiden. Och jag som vill vinna pris nu när jag är ännu mer bitter på jobbet, blev inte bättre direkt.

Och förresten. Måns är singel, hade tjugo sms när jag kom hem! Ett tecken? =)