1

Breaking Dishes

Lyssnar på Rihanna och shake:ar järnet i min ensamhet, skulle nog kunna göra mig en karriär på den där strippklubben som annonserar efter folk i Punkt SE hela tiden.. Hur svårt kan det vara?

Nej, men jag hade nästan glömt hur grym den här skivan är...
"I got a house but I need new furniture, why spend mine when I can spend yours"

Jag och mor och syster var ju på genrepet i fredags! Hur roligt som helst. Mamma köpte sådana där blinkande grejer till oss. Mi och jag tog varsin lite "diskret" knapp (hur diskret en knapp som blinkar i olika färger nu kan vara) medan mamma och de andra barnen upp till tio är satt med långa rör i blinkande färger. Allt var mycket bättre när man var där.

Sen såg jag ju allt på lördagen oxå så klart. Man kommer ju inte från en schlagerfamilj och missar årets händelse! Men BWO var ju hur bra som helst. Faktiskt. OCh låten var bra! Och jag tyckte det var helt ok att Frida gick vidare, det var bra att de andra kända inte gick vidare fast de hade kassa låtar, bara för att de var kända. Det var rörande att hon såg ut som en stor flodhästsbebis med inkontinens i ögonen efteråt.

Och Björn. Lilla lilla Björn Gustavsson, jag vill gärna vara brödet du lägger korven i (ja, G jag skrev detta enbart för att reta dig, hihi). Men han är sååå skön. Han är det levande beviset för att humor är sexigt.
1 Hilda:

Jag kan se er framför mig, blinkande i kapp. :D